söndag 16 mars 2014

Tag

Som kassen och visitkortet så tänker jag mig även tagen rund. Första varianten såg ut som en julgransdekoration, klippte ut 3 svarta pappersbitar och sydde ihop dem på diagonalen. Nästa variant tog jag även då tre runda pappersbitar men sydde ny två parallella linjer, tänker att det ska stå Balance med bokstäverna staplade på varandra i mitten. Kan inte bestämma mig om jag tycker att den är för barnslig men på träslöjden gjorde jag ett litet metallsmycke som jag tänker ska vara på andra sidan, med den ser det nog lite ”riktigare” ut. Sen funderar jag som jag ska måla eller skriva något på insidan av flärparna. Just nu sitter bitarna ihop med sydda sömmar, tycker att det är fint att blanda olika material men i.o.m att jag inte har något sytt i min kollektion hör det inte riktigt hemma. Kommer nog bara att limma ihop bitarna istället.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar