tisdag 18 mars 2014

Förpackning

Mitt mål med dagens lektion var att bli klar med kassen och visitkortet men i.o.m att pappret till kortet inte hade kommit och att det fattades redskap för stansarna som jag ska ha till kassen fick jag skuta upp det. Hade varit skönt att beta av saker nu när allt är på samma gång och man inte vet vilket snöra man ska börja dra i. På dagens lektion har jag gjort en prototyp hur jag vill att min förpackning ska se ut för mina planscher. Förpackningen ska vara som en utdragen kub i två delar. Den lilla biten ska vara i guldpapper medans den stora i svart, jag ska trycka min logga (Balance) på i ena änden. Första halvan av loggan (BALA och halva bokstaven N) ska vara i svart medans andra halva (halva N och CE) ska vara i guld. På det guldiga pappret ska det alltså vara svart tryck medans på det svarta blir det guldbokstäver. Skåran där öppningen är går rakt igenom det liggande N:et. 
Jag har även sprayat bordsskivan och några metallsmycken i guld och målat bordsbenet och kulan i svart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar