torsdag 11 oktober 2012

Tidspress


Nu är äntligen alla kloten runda, torra och fria från ballongerna. Senaste arbetspasset spräckte jag den största ballongen och täckte iför öppningarna på de tre minsta kloten. Kloten ska hänge i fiskelina, för att få det på ett snyggt sätt så vill jag att fästet ska vara så diskret som möjligt. Det löste jag genom att fästa en liten ihop rullad pappersbit i ena änden av tråden inuti kloten. Resultatet blir att man inte ser fästet på något sätt.
Det har tagit otroligt lång tid, mycket länger tid än vad jag hade räknat med. Jobbigt nog så ligger jag just nu långt utanför tidsplanen. Redovisningen är på måndag, och mobilen skulle egentligen ha varit klar vid det här lagret. Jag vet hur målet ser ut, det är bara det att jag inte vet hur långt det är kvar. Men, det löser sig, det gör det alltid.

 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar