fredag 1 februari 2013

Omotiverad


Om jag ska vara ärlig så känner jag mig ganska omotiverad. Har ingen lust alls att göra klart de projekt som jag har påbörjat, det blir ju aldrig klart. Arbetar fortfarande med stolen eller om man ska kalla det stubben. Jag har kommit en ganska bra bit, gjort klart sitsen men har ryggen kvar. Stolsryggen ska jag göra med flera lager som en trappa för att det ska bli stabilt och hållbart.

Det kruxiga som jag har kvar är hur jag ska lösa problemet med höjden till sitsen. Korkat nog trodde jag inte riktigt på Merete när hon sa hur höga stolar brukar vara. Jag har nu gjort stolen med en sitts på 60 centimeter. Det gör att det i nuläget känns lite obehagligt vid knävecket, men det blir förhoppningsvis bättre när stolen har växt till sig lite.
 

1 kommentar:

  1. det är inte bra att du inte känner någon inspiration. Vi får prata om hur vi skall locka fram din kreativitet och din lust till att färdigställa projekten

    SvaraRadera