söndag 16 september 2012

"Naturen som utgångspunkt"

Jag har tjuvkikat lite på vad vi ska jobba med framöver i Form och såg att vi ska tillverka en mobil (som man hänger upp i taket). Min skalle som alltid behöver så lång tänketid har redan börjat klura över hur den ska se ut. Det känns lite som hur svårt kan det vara egentligen? Men jag vill att den ska vara speciell, att den ska säga någonting eller sticka ut på något sätt. Jag har i alla fall varit ute en sväng i Slottskogen och förberett lite. Plockat lite löv för att bokpressa och lite bär för att kanske göra pärlband. det var bara för att få igång skallen lite så jag tror att det kommer att bli fler turer till skogen.



1 kommentar:

  1. Hej
    Vilka fina blommor och löv du har hittat. Trots att du nu har bestämt dig för att gå i en annan riktning och inte använda dig av detta materialet, så tycker jag de bilder du har lagt upp här på bloggen är jätte inspirerande
    /Merete

    SvaraRadera